Reklamácia tovaru

Pred podaním reklamácie si pozorne prečítajte podmienky:

Čo nie je možné reklamovať:
Bežné opotrebenie
Opotrebenie remienka hodiniek
Odtrhnuté uchá na remienku a akékoľvek poškodenie remienka
Batéria, na batériu v hodinkách sa vzťahuje záruka 1 mesiac od zakúpenia (platí pre vymeniteľné batérie, nie pre integrované batérie)

POZOR: Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku! Nebude prijatý a bude zaslaný späť. V prípade, že niektorá z vyššie uvedených podmienok nebude splnená, odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy žiaľ nebudeme môcť akceptovať a tovar bude vrátený na náklady odosielateľa.

Na tovar sa vzťahuje záruka 24 mesiacov od jeho prevzatia. Záruku nie je možné uplatniť na viď bod 1. a darčeky s tovarom. Ak spotrebiteľ počas záručnej doby zistí vadu zakúpeného tovaru, má právo na reklamáciu.

O prevzatí tovaru na reklamačné konanie bude informovaný do 5 pracovných dní od prevzatia zásielky. Reklamáciu vybavíme do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. O spôsobe vybavenia bude zákazník informovaný e-mailom.

Postup pri reklamácii tovaru:

  1. Vyplňte vzorový reklamačný formulár na stiahnutie tu: reklamačný formulár
  2. Vložte výrobok do škatule, najlepšie tak, ako ste ho od nás dostali. Priložte vyplnený a podpísaný formulár na vrátenie tovaru.
  3. Pošlite svoj balík cez Zásilkovňu zadarmo:
    Vezmite balík na ktorékoľvek výdajné miesto Zásilkovny. Operátorovi nahláste kód 99754336,
    Operátor vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a vydá vám potvrdenie.

    Na tomto odkaze nájdete informácie o tom, kde nájdete najbližšie výdajné miesto: POBOČKY ZÁSILKOVNY

 

Affiliate program