Reklamácia tovaru
STAROSTLIVO SI PREČÍTAJTE POKYNY NA VRÁTENIE X VÝMENE TOVARU. PREDAJTE TAK DLHÉMU VYBAVENÍ VAŠEJ ŽIADOSTI. ĎAKUJEME. TEAM NORTH EDGE
Reklamácia tovaru
Postup pri reklamácii tovaru:
- Vyplňte vzorový reklamačný formulár na stiahnutie tu: reklamačný formulár
- Vložte výrobok do škatule, najlepšie tak, ako ste ho od nás dostali. Priložte vyplnený a podpísaný formulár na vrátenie tovaru.
-
Pošlite svoj balík cez Zásilkovňu zadarmo:
Vezmite balík na ktorékoľvek výdajné miesto Zásilkovny. Operátorovi nahláste kód 99754336,
Operátor vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a vydá vám potvrdenie.Na tomto odkaze nájdete informácie o tom, kde nájdete najbližšie výdajné miesto: POBOČKY ZÁSILKOVNY
Podmienky reklamácie tovaru:
- POZOR: V žiadnom prípade nezasielajte tovar na dobierku! Nebude prijaté a bude odoslané späť. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť bohužiaľ akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady zasielajúceho.
- Pri tovare je záruka 24 mesiacov od prevzatia. Záruku nemožno uplatniť na bežné opotrebenie tovaru a na darčeky k tovaru. V prípade, že spotrebiteľ objaví na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, má právo ho reklamovať.
- O prijatí tovaru do reklamačného konania budete informovaní do 5 pracovných dní od prijatia zásielky. Reklamáciu vybavíme najdlhšie do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. O spôsobe vybavenia bude zákazník informovaný naším pracovníkom prostredníctvom e-mailu.