Reklamácia tovaru

STAROSTLIVO SI PREČÍTAJTE POKYNY NA VRÁTENIE X VÝMENE TOVARU. PREDAJTE TAK DLHÉMU VYBAVENÍ VAŠEJ ŽIADOSTI. ĎAKUJEME. TEAM NORTH EDGE 

Reklamácia tovaru 

Postup pri reklamácii tovaru:

  1. Vyplňte vzorový reklamačný formulár na stiahnutie tu: reklamačný formulár
  2. Vložte výrobok do škatule, najlepšie tak, ako ste ho od nás dostali. Priložte vyplnený a podpísaný formulár na vrátenie tovaru.
  3. Pošlite svoj balík cez Zásilkovňu zadarmo:
    Vezmite balík na ktorékoľvek výdajné miesto Zásilkovny. Operátorovi nahláste kód 99754336,
    Operátor vytlačí štítok, nalepí ho na zásielku a vydá vám potvrdenie.

    Na tomto odkaze nájdete informácie o tom, kde nájdete najbližšie výdajné miesto: POBOČKY ZÁSILKOVNY

Podmienky reklamácie tovaru:

  1. POZOR: V žiadnom prípade nezasielajte tovar na dobierku! Nebude prijaté a bude odoslané späť. V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť bohužiaľ akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady zasielajúceho.
  2. Pri tovare je záruka 24 mesiacov od prevzatia. Záruku nemožno uplatniť na bežné opotrebenie tovaru a na darčeky k tovaru. V prípade, že spotrebiteľ objaví na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, má právo ho reklamovať.
  3. O prijatí tovaru do reklamačného konania budete informovaní do 5 pracovných dní od prijatia zásielky. Reklamáciu vybavíme najdlhšie do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru. O spôsobe vybavenia bude zákazník informovaný naším pracovníkom prostredníctvom e-mailu.

 

Affiliate program