Reklamácia zásielky

Nekompletný alebo odlišný tovar

Pokiaľ doručený tovar bol dodaný nekompletne alebo nezodpovedá objednanému typu, prosíme informujte nás prostredníctvom e-mailu info@northedge.sk. Celú situáciu preveríme a navrhneme riešenie.

Poškodený tovar

Pri preberaní tovaru od prepravcu starostlivo skontrolujte obsah zásielky. Poškodený tovar nepreberajte. Ak je tovar poškodený bez toho, aby bol neporušený obal, informujte prepravcu. Viac informácií nižšie v sekcii Reklamácia u prepravcu.

Reklamácia u prepravcu

Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.

Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu, v závislosti od druhu vami vybranej prepravy. 

PPL: vyplňte formulár a nahláste škodu písomne ​​na adresu reklamácie@ppl.cz. Viac tu: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&art_id=1663

Zásielkovňa: reklamujte prostredníctvom emailovej adresy: reklamace@zasilkovna.cz

 

Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.

Nevypĺňajte toto pole:

Affiliate program