Reklamácia zásielky
Nekompletný alebo odlišný tovar
Pokiaľ doručený tovar bol dodaný nekompletne alebo nezodpovedá objednanému typu, prosíme informujte nás prostredníctvom e-mailu info@northedge.sk. Celú situáciu preveríme a navrhneme riešenie.
Poškodený tovar
Pri preberaní tovaru od prepravcu starostlivo skontrolujte obsah zásielky. Poškodený tovar nepreberajte. Ak je tovar poškodený bez toho, aby bol neporušený obal, informujte prepravcu. Viac informácií nižšie v sekcii Reklamácia u prepravcu.
Reklamácia u prepravcu
Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať prepravcu, v závislosti od druhu vami vybranej prepravy.
PPL: vyplňte formulár a nahláste škodu písomne na adresu reklamácie@ppl.cz. Viac tu: https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&art_id=1663
Zásielkovňa: reklamujte prostredníctvom emailovej adresy: reklamace@zasilkovna.cz
Máte nejaké otázky? Zodpovieme ich. Prosím, pozorne vyplňte kontaktné údaje.